סוויטיס / אפייה וסטיילינג קינוחים

יום שני, 28 במרץ 2011

שולחן קינוחים למסיבת גיוס

בסוף השבוע האחרון אחותי חגגה מסיבת גיוס, אז אחרי שהיא הבהירה שמסיבות גיוס הן בעיקר עניין של חטיפים ושתייה והזהירה אותי שאין צורך ביותר מידי עיצוב נפלה ההחלטה ללכת על קינוחים משובחים וטיפונת סטיילינג. בינתיים, נחלוק איתכם 2 מתוך הקינוחים המעוצבים שהכנו.

הדבר הראשון שהכנו היו עוגיות בצורת דיסקיות שהוכיחו את עצמן כלהיט בקרב החוגגים. הכנו עוגיות פשוטות מלבניות עם חור קטן, לנו אין חותך עוגיות מלבני- כנראה שזו לא צורה פופולרית אז פשוט השתמשנו בסכין פיצה וזה עבד מעולה. לקישוט העוגיות השתמשנו ברויאל אייסינג מוכן (אבקה שקונים ומוסיפים לה מים), כאן יש לנו מילת אזהרה- אנחנו קנינו את הצבע השחור שבפועל יוצא כחול. כחול משגע אבל בכל זאת לא שחור. רצינו להגיע לצבע אפור עבור הדיסקיות ובמקום קיבלנו כחול אבל המשכנו עם זה פשוט כי הרבה יותר קל לעבור על הרויאל אייסינג המוכן מאשר להכין לבד וגם לא רצינו לבזבז את מה שהכנו. לאחר שהעוגיות היו יבשות ומוכנות הוספנו סרט כסוף ששימש כשרשרת של הדיסקית. הנה התהליך והתוצאות:






הדבר השני שהכנו הוא מעמד קאפקייקס (אם אתם רוצים לראות איך גם אתם יכולים להכין מעמד כזה פשוט לחצו כאן). הקאפקייקס עצמם הם קאפקייקס שוקולד פשוטים ממולאים בקרם וניל וציפוי שוקולד, רק כאשר נוגסים בהן מגלים בהפתעה את הקרם שיש בפנים! בנוסף הכנתי תגיות בנושאי צבא (דיסקית, חיילת, צה"ל וכו')


 פינת הקינוחים הטעימה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה