סוויטיס / אפייה וסטיילינג קינוחים

יום שבת, 28 ביוני 2014

עוגת החתונות

עונת החתונות כבר ממש כאן ולכבודה החלטנו להכיר לכם 2 עוגות חתונה שהכנו, אחת לחתונה של שרית ונדב ואחת לחתונה של יהונתן ואלונה. עוגות חתונה הפכו בשנים האחרונות להיות יותר ויותר נפוצות אבל לעומת חו"ל שם ברוב החתונות תהיה עוגת חתונה מפוארת וכמובן כוללים את טקס אכילת החתיכה הראשונה על ידי החתן והכלה, בארץ יש פחות דגש על העוגה. יחד עם זאת כל האורחים שלנו ממש התלהבו מהעוגה ואנחנו היינו מרוצות מהתוצאה.





 נגלה לכם סוד: להכין עוגת חתונה זה סיוט! אנחנו לתומנו חשבנו מה הבעיה? מכינים 3 עוגות, מצפים כל אחת בבצק סוכר, מכינים דמויות יפות וקצת קישוטים וזהו. מסתבר שבתיאוריה זה נכון אבל בפועל צריך להכין ולצפות 3 עוגות כאשר 2 מהן ענקיות, מה שמסבך את העניין להתעסק עם כמות עצומה של בצק סוכר. את הדמויות לקח שעות להכין, כמובן שהתאמנו את הצבעים של החתן ואת סגנון שמלת הכלה למקוריים. את קישוטי הפרחים העדינים היה צריך לשמור בזהירות שלא ישברו. ואם כל זה לא מספיק, העוגה הזו צריכה איכשהו להגיע לאולם / גן האירועים ולהיראות נפלא. האמת היא שלקחנו את העוגה בחלקים והרכבנו במקום כך שהיה טיפה יותר נוח.

טריק נוסף שאפשר לעשות אותו הוא לוותר על אחת העוגות (או יותר) לטובת עוגת קלקר, שהיא גם קלה יותר (ניסיתם פעם לסחוב עוגה עצומה? זה כבד!) וגם ניתן להכין אותה מראש כי בצק סוכר נשמר להרבה זמן. רק צריך להיזהר שלא תצבור אבק. עוד נקודה חשובה היא לא להכניס את העוגה עם הבצק סוכר בשום אופן למקרר, בצק סוכר תופס לחות ואם לא בא לכם על המראה הרטוב תוותרו. אם יש לכם (הרבה) זמן מיותר וקצת יצירתיות מוזמנים לנסות בבית J

והכי חשוב שיהיה במזל טוב ושמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה